Kipróbáltam - Pink Panda Online rendelés

2019.01.23.

Szeretek online rendelni. Nemcsak sminket. Jobban átlátom a választékot, használhatok szűrőket és tudom kontrollálni a költéseimet. Mindezek mellett kényelmes is. Decemberben először rendeltem a Punk Panda oldaláról. Íme a tapasztalataim:


Mi a Pink Panda?

Online smink és beauty üzlet.

Milyen termékeket forgalmaznak?

Smink, arc és testápolás. (legtöbb a smink). Csak cruelty free termékek vannak az árukészletben (én írtam a cruelty free termékekről egy részletes cikket elolvashatod itt: Cruelty free tények és tévhitek, ezért itt ezt most nem részletezném. A Pink Pandán- nem tudok másképp fogalmazni- a lazábban vett cruelty free szabályok érvénesülnek. Mindegyik itt kapható termék állatkísérlet mentes, de van olyan, ahol pl. az anyacég nem cruelty free (lásd NYX- L'oreal esetét)

Külön öröm, hogy külön kereshetünk a vegán termékekre.

Egyszóval márkák tekintetében igényes az oldal.

Mennyire áttekinthető/ kezelhető az oldal?

Ebből szerintem kihozták a maximumot. Könnnyen átlátható.  Nem kell keresgetni az információkat, minden releváns infó áttekinthetően megjelenik. 

Jók a keresők. Pl. termékkategórián belül még textúrára is lehet keresni (ez szemhéjfestékeknél vagy rúzsoknál nagyon jól jön)

Hova szállítanak?

Magyarországon belül bárhova és egyes külföldi országokba is.

Milyen a fizetés/ szállítás?

Utánvét, Online bankkártyás vagy Paypal.

Minimális rendelés 3.000.-.

12.000.- felett ingyenes szállítás.

SZEMÉLYES TAPASZTALATOK:

Hogy kerültem az oldalra?

Én általában a Makeuplazaról rendelek (a Makeuplaza rendelés tapasztalatait leírtam itt: Kipróbáltam: Makeuplaza), de nem volt az a termék, amire sürgősen szükségem volt (az Ardell Demi whispies pillája, amiről már rengeteget írtam :), ezért körülnéztem más oldalakon és itt találtam.

Árakban egy kicsivel általánosan drágább a Makeuplazanál, de nem sokkal. Olyan termék is van, ami itt olcsóbb, tehát érdemes ugyanazt a terméket mindkét oldalon megnézni. A pilla, amit szerettem volna néhány száz forinttal kerölt többe itt (de legalább volt)

Ami szembetűnő az az, hogy egy egy márkán belül elég kicsi a választék (bár ez részben márkafüggő is) és sok a termék, ami nincs készleten.

Pl. Szerettem volna műszempilla ragasztót venni és semmilyen (!) nem volt készleten, ezért végül egy szettet rendeltem, amiben két olyan pilla volt, amit tudtam, hogy nem fogok használni, meg egy feltételhez szükséges eszköz, de a ragasztó miatt (ami kis kiszerelés volt) megrendeltem közel 3.500.- forintért. Mindez decemberben történt, tehát valószínűleg az is hozzájárult ehhez, hogy sok mindenből egyáltalán nem volt.

Most a cikk írása előtt is megnéztem az oldalt és rámentem a Catrice termékeire, amiből semmi nem volt kapható...

Tehát erre számítani kell. Jó hír viszont, hogy fel lehet iratkozni a kifogyott termékekre és lehet kérni értesítést, amikor érkezik belőle.

Milyen volt rendelni?

Egyszerű és gyors. Minden logikusan és jól kezelhetően működött.

Regisztráció nélkül is rendelhetünk. Ha valaki regisztrál, akkor állíthat össze kívánságlistát és visszanézheti a régebbi rendeléseit, ami jól jöhet.

Kaptam egy kódot, amit beírva ajándékra voltam jogosult. Ez egy Mistery Bag volt, amit akkor még nem tudtam mit rejt.

A rendelés véglegesítésekor kaptam Upsell ajánlatot (az upsell az a termék/szolgáltatás, amit a megrendelteken kívűl próbálnak eladni, pl: amikor a fodrászatban ajánlak sampon vagy hajformázót, vagy a cipőboltban a cipőhöz ápolót)

Én a rendelés elküldésénél kaptam egy nagyon kedvezményes ajánlatot egy termékre (sajnos nem emlékszem mi volt:((, majd amikor nem kértem kaptam még egyet (erre emlékszem, ez egy Revolution highlighter volt, nagyon kedvezményes áron, amit majdnem megrendeltem, végül azonban nem engedtem a kísértésnek) Mindez nem volt tolakodó és valóban személyre szólónak éreztem, ezért jó ötletnek tartom. 

Milyen volt a tapasztalatom a szállítással/ fizetéssel?

Röviden: Minden rendben volt. 

Hosszabban: A frászt hozták rám. Vasárnap adtam le a rendelést és következő hétvégére feltétlenül kellett, gondoltam időben vagyok. Azért a biztonság kedvéért írtam egy emailt az ügyfélszolgálatra, hogy szeretném, ha a héten megérkezne  a csomag.

Hétfőn kaptam automatikus levelet, hogy összerakták a rendelést, gondoltam minden ok. Majd kedden kaptam egy levelet az ügyfélszolgálattól (a csomag elindítása után), hogy nem tudják garantálni, hogy megérkezik a csomag a kért időre. Vagy csütörtök vagy péntek vagy hétfő. És nekem nagyon nem volt mindegy, ezért elég ideges lettem. Végül a csomag csütörtökön megérekezett, mindent megkaptam, tehát minden jól végződött...

Milyen volt a csomag?

Ez volt a legpozitívabb része a rendelésnek.

A csomag buborékos borítékban érkezett, mivel csak három terméket rendeltem (bár az értékük meghaladta 12.000.- forintot, így nem kellett külön szállítási költséget fizetnem). Ezen belül nagyon szép karácsonyi csomagolópapírban voltak, ami rám nagyon pozitívan hatott. Néha meg is lepődöm, hogy egy ilyen apró dolog, milyen erős hatással bírhat.

És a legeslegjobb rész: az jándék volt.


Rólam általában tudni kell, hogy ajándékok, akciók nagyon ritkán mozdítnak meg (több, mint 15 évet dolgoztam kereskedelemben, ezért elég jól ismerem a mechanizmusait). De ebben az esetben még én is örültem:))

Az ajándék termékek nem csak be voltak dobálva, hanem külön csinos kis (természetesen pink) ajándékzacsiban voltak, mennyiségre és minőségre is felülmúlták az elvárásaimat.

Volt benne egy (később kiderült, elég jól használható) revolution szem és highlighter paletta, egy revolution pirosító, egy körömreszelő és 4 db arcmaszk minta. Ezek a Montagne Jenesse márkától, amiket már régebben is ki szerettem volna próbálni, de mivel a normál kiszerelés ára elég borsos (1.800.- Ft körül), ezért örültem a lehetőségnek, hogy így jutottem hozzá.

Milyen volt az összbenyomás?

A kis idegeskedést leszámítva, teljsen pozitív, bátran ajánlom mindenkinek, hogy rendeljen erről az oldalról.

Ezek a cikkek és érdekelhetnek... Ha igen, akkor klikk a képre és már olvashatod is :)

vissza

Hozzászólások