Legnépszerűbb beauty trendek a közösségi oldalakon 2019-ben

2019.01.11.

A Pinterest minden évben elérhetővé teszi a bloggereknek, hogy mik azok a keresőszavak, trendek, amelyekre nagyon nagy mértékben növekednek a keresések.

Ebben az évben is elérhetővé vált a Pinterest listája, azokról a témákról, melyek várhatóan trendek lesznek ebben az évben. Mivel a Pinterestre elsősorban más közösségi oldalakról (Instagram, Blogok) kerülnek fel tartalmak, így valószínű, hogy 2019-ben ezekkel a trendekkel sokat fogunk találkozni.

Ez a lista minden témakörben (utazás, főzés, gyereknevelés stb.) elérhető, de minket leginkább a Beauty trendek érdekelnek.

Tehát nézzük azokat a keresőszakat, melyekre egyre többen keresnek!

10.helyezett (növekedés +51%): Rövidre vágott frufru (cropped bangs)


A frufrunak az elmúlt években már volt egy komolyabb divatja, de az inkább hosszúra vágott volt. Most viszont a rövidre kurtított frufru az egyre népszerűbb.

9. Természetes szempilla lifting (Natural lash lifst) (52%)

Ez egy kozmetikusoknál elérhető szolgáltatás, amivel egyre többen foglalkoznak nálunk is. És a szempillák kiemelése a cél, műszempilla építés nélkül. Tervezek is róla írni egy cikket, mert van az ismerettségi körömben, aki profin foglalkozik ezzel.

A pillákat tartósan göndörítik, fixálják és festik. Így a saját pilláink tűnnek hosszabbnak és sűrűbbnek. A hatása is tartósabb, mint az épített pilláé és természetesebbnek is tűnik.

Néhány példa:



Találtam egy videót (angol nyelvű), ahol meg lehet nézni a folyamatot lépésről lépésre:

Maga a szempilla lifting  a 2. percnél kezdődik:

8. Folyékony hámlasztó/Liquid exfoliator (+58 %) 


Itt nem igazán értem a növekedést, hiszen folyékony jellegű hámlasztók évtizedek óta elérhetőek. (egyik legnépszerűbb ilyen termék a Clinique Claryfing lotion-je) És ahogy utánanéztem elsősorban ezekről az enyhébb hatású, tonik szerű termékekről van szó. Mindenesetre egyre népszerűbbek ezek a típusú termékek.

7. Glossy Make Up (+89%)


Erre nemigazán tudok jó magyar kifejezést. Ez a vízesen fényes hatású (nem csillogós) sminket jelenti. Ez már az elmúlt években is népszerű volt, viszont nagyon nehéz volt tartósan elkészíteni, inkább csak fotózásokon volt népszerű. Ezt a hatást általában gél állagú termékekkel lehet elérni, melyek könnyen elmozdulnak. Lehet, hogy a sminktermék gyártó cégeknek leszzerre megoldásuk látva  a trend népszerűségét?

6. Mandula formájú körmök (Almond nails, +97%)


Ez sem nagyon új, de tény, hogy ebben az évben a mandula formájú körmök lesznek divatban.

5. Witch Hazel (varázsmogyoró) (+305%)


Minden évben van olyan a kozmetikumokban és szépségápolásban már régebben használt természetes anyag, amely hirtelen nagy népszerűségnek örvend. Volt csodaszer már az almaecet vagy a kókuszolaj is. Most a varázsmogyorón a sor.

Mivel hallottam már róla, de soha nem foglalkoztam vele komolyabban, kicsit utána néztem a varázsmogyorónak.

A varázsmogyoró (másnéven varázsdió, csodamogyoró) régóta használt dísz és gyógynövény. Használják érrendszeri megbetegedések esetén és szájöblítőként is. (forrás: wikipedia)

Majd a krémmánián nézelődtem. Ha magyarul írtam be, akkor néhány terméket adott ki elsősorban arclemosókat, tonikokat és arckrémeket, de volt fogkrém is. Márkák közül elsősorban a LOGONA használta, de volt Alverde, Neobio, DR. Organic és Dr. Hauschka termék is, amiben előfordult. Ebből is lehet látni, hogy elsősorban natúr kozmetikai termékekben fordul elő. 

Ha angolul írtam be, akkor már feltűntek azok a termékek, melyeket valóban nagyon sokat látni külföldi oldalakon. Itt már világos volt, hogy a legnépszerűbb felhasználási formája (nyugtató, frissítő hatása miatt) a tonik. És az a termék, amit tényleg rengetegen használnak az közösségi média felületein az a Thayers terméke. Leírásuk alapján : "A thayers az egyetlen olyan, amiben nem desztillált formában található meg, így megőrízve a gyógyászatban használt fontos csersavakat. A vizsgálatok azt mutatják, hogy a csodamogyoró kéregkivonat harmincegyszer erősebb a leveléből készültnél és nyolcvanhétszer hatásosabb a desztillált formáknál"

Úgy tűnik a Thayers teljesen ráállt a varázsmogyoró tonik gyártására, mert rengeteg féle kapható náluk. Alkoholos, és alkoholmentes, aloe veras, rózsavízes, levendulás stb. Sajnos csak külföldről rendelhető online, itthon nem kapható. A krémmán lévő vélemények alapján pedig érdemes lenne kipróbálni, hiszen a legtöbben öt csillagot adtak rá és egyértelműen pozitívak a vélemények.

A Youtube-on rengeteg (angol nyelvű) videót lehet találni, ahol valaki kipróbálja és beszámol a tapasztalatairól.

4. Powder dip nails (+442%)

Ez egy új körömépítési és festési eljárás, amely kezd a gél lakkozás konkurenciája lenni. Én erről semmit nem tudtam és elolvasva néhány cikket és megnézve néhány videót a következők derültek ki.

Az újdonság az, hogy a szín (ami eddig lakk volt) itt por formában van. Alapozó réteg után a por rétegbe kell nyomni az ujjunkat, ami beleragad az alapozó rétegbe (ahogy láttam máshová is: a köröm alsó részére és magára az ujjra is). Majd fedőrétegekkel fixálják. Előnyök: szinte alig van száradási idő és extra tartós.

Elsősorban körmösök használják, de vannak otthoni felhasználásra készült szettek is. Például az, amilyiket ebben a videóban mutatnak be és részletesen lehet látni a folyamatot.

3. Feltünő/ élénk rúzsok (Standout lip colour) (+467%)


A natúr ajkak korszakának vége, éljenek élénk színű, feltünő rúzsok.

Ha Mac rúzsok közül választanál érdemes megnézni ezt a bejegyzésemet, ahol sok Mac rúzst befotóztam (a legtöbb élénk színű): Mac rúzs: színek, képek

2. Grey hair (szürke/ ősz haj) (+879%)


A szürkés árnyalatú hajak is már régebben divatban vannak, de úgy tűnik, most még népszerűbbek lesznek.

A legjobb ombre haj fotókat én is összegyűjtöttem. ebben is több szürke ombre/ balayage frizura található. Megnézheted itt: Ombre haj- az 50 legjobb fotó

1.  Lilac hair (+1077%)


A lilának a halvány árnyalata, ami mindent visz ebben az évben.

Ennyit tudtam meg a trendekről az évben. Tulajdonképpen a trendeket mi alakítjuk azzal, hogy mit veszünk meg, mit használunk és mit posztolunk. Sokszor azonban az az érzésem, hogy a közösségi média formál minket. Érdekes ezeket a trendek nézegetni, akár kipróbálni (nekem pl. a természetes szempilla lifting nagyon felkeltette az érdeklődésemet), de a legfontosabb, hogy olyan termékeket használjunk, melyek valóban jók nekünk és úgy alakítsunk a külsőnkön, hogy valóban jól érezzük magunkat benne a mindennapokban. 

A képek pontos forrásait megnézheted a Pinterest táblámon, ahol még több képet gyűjtöttem az aktuális trendekről: Pinterest.com/Topsmink/trendek2019

Ez is érdekelhet...:) Ha igen, klikk a képre és már olvashatod is :)

vissza

Hozzászólások